پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7913
-
الف
+

اختصاصی: «پهلوانان نمی‌میرند» از آی‌فیلم پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «پهلوانان نمی‌میرند» روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، با پایان یافتن سریال تاریخی «تفنگ سرپر»، پخش مجموعه خاطره‌انگیز «پهلوانان نمی‌میرند» از ساخته‌های حسن فتحی امشب (شنبه 2 اردیبهشت) از شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود.

«پهلوانان نمی‌میرند» که تم تاریخی دارد، داستان پهلوانانی است که در زمان قاجار مورد اعتماد و احترام مردم بودند و هنگام گرفتاری‌ها از مردم دستگیری می‌کردند. "پهلوان خلیل"، مردی مومن و مهربان که سایر پهلوانان تهران آرزوی رسیدن به مرتبه و موقعیت او را دارند، به قتل می‌رسد. با مرگ وی، مردم شهر غرق در ماتم می‌شوند و ...

فیلمنامه این سریال را حسن فتحی و اعظم بروجردی به نگارش درآورده‌اند و بازیگرانی چون جمشید مشایخی، فخری خوروش، فریماه فرجامی، عبدالرضا اکبری، کتایون ریاحی، عنایت بخشی، حمید مظفری، هادی مرزبان، حسین خانی بیک و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، سریال «پهلوانان نمی‌میرند» هر شب ساعت 23:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 7:00 صبح و 15:00 روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
علیرضا

سلام شما را بخدا سریال پهلوانان نمی میرند را پخش کنید چرا اینهمه پیام می‌دهیم اما اعتنایی نمی کنید ما این سریال را خیلی دوست داریم ممنون از شبکه خوبتان

کاربر مهمان

یا حق